McDonald’s (fast food), Adobe (IT) şi GSK (farma) sunt companiile locale în care nivelul de devotament profesional în rândul angajaţilor este cel mai ridicat, arată rezultatele studiului Best Employer de anul acesta realizat de divizia de consultanţă în HR Aon Hewitt, parte a companiei de brokeraj de asigurări Aon România. Premiile au fost decernate în cadrul unei gale organizate aseară în Bucureşti.
McDonald’s a fost singurul angajator premiat la categoria “companii cu un număr de peste 1.000 de angajaţi”, iar Adobe Systems România a fost desemnat cel mai bun angajator la categoria companiilor cu un număr de angajaţi cuprins între 250 şi 1.000, pe locul doi la această categorie fiind Teamnet (IT).
Trei companii - GSK Consumer Healthcare (farma), Autonom Services (închirieri auto) şi Pfizer România (farma) – au fost desemnate cei mai buni angajatori la categoria “companii care au între 50 şi 250 de salariaţi”. Studiul a fost realizat pe un eşantion de 28 de companii, iar răspunsurile au fost furnizate de peste 200 de manageri de top şi 8.700 de angajaţi (dintr-un total de 15.000 de salariaţi).
Cercetarea, realizată pe o perioadă de nouă luni, analizează nivelul de implicare profesională a angajaţilor în baza a trei dimensiuni: „say” (angajaţii care vorbesc pozitiv despre compania pentru care lucrează, în discuţiile cu prietenii, colegii sau clienţii), „stay” (angajaţii care vor să rămână în companie pentru mai mult timp şi care nu se gândesc să o părăsească) şi „strive” (angajaţii care depun un efort suplimentar pentru a ajuta la obţinerea de rezultate pentru companie).
Topul celor mai buni angajatori în 2014
Categoria „Companii cu un număr de peste 1000 de angajaţi”
1. McDonald's România
Categoria „Companii cu un număr de angajaţi între 250 şi 1000”
1. Adobe Systems România
2. Teamnet International
Categoria „Companii cu un număr de angajaţi între 50 şi 250”
1. GSK Consumer Healthcare
2. Autonom Services
3. Pfizer România
Sursa: Best Employers Study 2014, Aon Hewitt