Un salariu pe zi

Un salariu pe zi. Un specialist în employer branding câştigă, în medie, 1.200 de euro net pe lună

Ana Vişian, marketing manager, BestJobs: Abilităţile de comunicare şi un nivel bun al limbii engleze fac parte din pachetul de skill-uri pe care ar trebui să le deţină un specialist employer branding.

Ana Vişian, marketing manager, BestJobs: Abilităţile de comunicare şi un nivel bun al limbii engleze fac parte din pachetul de skill-uri pe care ar trebui să le deţină un specialist employer branding.

Autor: Ramona Cornea

11.05.2022, 00:05 475

Un angajat pe poziţia de specialist în employer branding are un salariu care ajunge, în medie, la 1.200 de euro net pe lună, după cum arată datele furnizate de platforma de recrutare online BestJobs. Employer branding este reputaţia unei companii ca angajator şi valoarea pe care o aduce sau ceea ce oferă angajaţilor săi. Un employer branding pozitiv ajută la atragerea şi păstrarea angajaţilor de calitate.

„Companiile care recrutează în acest moment pentru astfel de poziţii caută specialişti familiarizaţi cu concepte de branding, marketing şi platforme specifice. Abilităţile de comunicare şi un nivel bun al limbii engleze fac parte din pachetul de skill-uri pe care ar trebui să le deţină un specialist employer branding. Datorită atractivităţii acestui domeniu şi necesităţii unei imagini bine conturate a impactului pe care o companie o are în mediul online, în special în zilele noastre, pentru un astfel de rol, un candidat poate câştiga, în medie, 1.200 de euro pe lună“, afirmă Ana Vişian, marketing manager, BestJobs.

Cel mai des întâlnite beneficii extrasalariale specifice acestui tip de job sunt: abonament medical, zile suplimentare de vacanţă, tichete de masă, posibilitatea de a lucra remote şi traininguri.

În prezent, 347 de posturi vacante pentru poziţia de specialist în employer branding sunt disponibile pe platforma BestJobs  dintr-un total de 40.000 de anunţuri de angajare active. Cele mai multe anunţuri de angajare sunt în Timişoara, Bucureşti şi Braşov.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Salariul rămâne criteriul central în selecția jobului, iar într-o piață a muncii tensionată, nu este ușor să atragi talente, mai ales în domeniile cele mai dinamice. Astfel, BestJobs extinde sprijinul acordat atât candidaților, oferindu-le informații salariale relevante, ei putând să facă o analiză completă pentru a-și determina valoarea în piață, dar și angajatorilor prin noul serviciu de tip agenție - HIRE
AFACERI DE LA ZERO