ZF 24

Adevarul: Cardurile de fidelitate profit pentru emitenti, facilitati pentru clienti

11.09.2006, 09:05 22

Pentru atragerea clientilor, tot mai multe firme autohtone si internationale apeleaza la o strategie simpla de marketing: cardurile de fidelitate. O afacere banoasa pentru agentii economici, dar si pentru consumator, care poate beneficia de reduceri cuprinse intre 2 si 20% din valoarea produsului, potrivit publicatiei Adevarul.
Dezvoltarea accelerata a promotiilor bazate pe carduri de fidelitate determina efecte benefice in lant: businessurile bazate pe productia de carduri, dar si cele orientate spre furnizarea de echipament tehnic necesar imprimarii cunosc un adevarat boom.
"Anul trecut, cifra de afaceri a inregistrat un salt de 100% fata de 2004, iar pentru 2006 estimez un avans de 150%, fata de 2005", ne-a declarat Gabriel Anghelus, director al Printcard Cluj - companie specializata pe vanzarea de echipamente pentru productia de carduri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO