ZF 24

Americanii de la Groupon, liderul global în cupoane de reduceri, pleacă din România. „Nu se întrevede posibilitatea de a realiza profituri.“

Americanii de la Groupon, liderul global în cupoane de...

Autor: Ioana Nita, Adrian Seceleanu

04.09.2014, 00:06 1193
Compania americană Groupon, cel mai mare jucător de pe piaţa globală de cupoane de reduceri, şi-a închis ieri ope­raţiunile din România după nici patru ani de activitate în care a pierdut aproape 3 mil. euro, acuzând „rata redusă de utilizare a internetului“ şi probabilitatea redusă de a face profit.
 
„Nu am luat cu uşurinţă această decizie. După o analiză riguroasă a pie­ţei din România, am hotărât să ne înce­tăm operaţiunile în această ţară, cu în­ce­pere din 03.09.2014. Printre altele, rata redusă de utilizare a internetului din România a determinat o profitabilitate sub aşteptări, ceea ce a dus în cele din urmă la această decizie. Deoa­rece nu se întrevede posibilitatea de a realiza profituri în România în viitorul apropiat, am luat decizia de a înceta ime­diat serviciile noastre“, se arată într-un mesaj semnat de Luke Massery, vicepre­şedinte regional al companiei, transmis către clienţi. Posesorii de cupoane de reducere Groupon valabile în perioada următoare le vor putea utiliza până la data înscrisă pe cupon sau pot cere returnarea banilor, potrivit reprezen­tan­ţilor companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24