Compania americană Groupon, cel mai mare jucător de pe piaţa globală de cupoane de reduceri, şi-a închis ieri operaţiunile din România după nici patru ani de activitate în care a pierdut aproape 3 mil. euro, acuzând „rata redusă de utilizare a internetului“ şi probabilitatea redusă de a face profit.
„Nu am luat cu uşurinţă această decizie. După o analiză riguroasă a pieţei din România, am hotărât să ne încetăm operaţiunile în această ţară, cu începere din 03.09.2014. Printre altele, rata redusă de utilizare a internetului din România a determinat o profitabilitate sub aşteptări, ceea ce a dus în cele din urmă la această decizie. Deoarece nu se întrevede posibilitatea de a realiza profituri în România în viitorul apropiat, am luat decizia de a înceta imediat serviciile noastre“, se arată într-un mesaj semnat de Luke Massery, vicepreşedinte regional al companiei, transmis către clienţi. Posesorii de cupoane de reducere Groupon valabile în perioada următoare le vor putea utiliza până la data înscrisă pe cupon sau pot cere returnarea banilor, potrivit reprezentanţilor companiei.