ZF 24

Cum loveste criza in reclama pe bloguri

27.01.2009, 12:43 15

Nu cu mult timp in urma, blogurile deveneau noile media de nisa care scoteau la vanzare spatiu de reclama in schimbul unor tarife decente, scrie BUSINESS Magazin. Ce se intampla insa cu blogurile cand piata de publicitate se restrange?

In conditiile in care in Romania exista peste 12.000 de bloguri active, advertiserii, in teorie, au de unde sa aleaga. In realitate, doar circa 150 de bloguri importante pot fi luate in considerare pentru o campanie publicitara, in functie de traficul pe care il genereaza si de infiluenta pe care o au in blogosfera. Din acestea, nu mai mult de 30 reusesc sa si atraga bani frumosi din publicitate, care, dupa cum spune Bobby Voicu, unul dintre cei mai vechi bloggeri romani si actualmente community manager pentru Yahoo! in Romania, “inseamna in majoritatea cazurilor undeva la 300 de euro pe luna”.

 

Anul trecut, piata de publicitate pe bloguri a fost de 60-70.000 de euro, potrivit estimarilor Standout, agentie de comunicare dedicata blogurilor si de consultanta in marketingul online. Este putin in comparatie cu valoarea totala a pietei de publicitate, care a ajuns la aproximativ 600 de milioane de euro, insa specialistii cred ca va mai creste anul acesta pana la peste 100.000 de euro. Citeste mai multe despre publicitatea pe bloguri pe www.businessmagazin.ro.


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO