ZF 24

Cum va schimba pandemia imaginea retailului stradal: „Ne aşteptăm la o creştere a numărului de spaţii eliberate. Sunt foarte multe afaceri mici şi medii care au în vedere închiderea“

Venera Munjev, Senior Associate Retail Agency, în cadrul companiei de consultanţă imobiliară Colliers International România: Există, de exemplu, în Centrul Vechi din Bucureşti, patroni de mai multe locaţii, între 2 şi 4, însă toate în segmentul HORECA. Aceştia au în vedere începerea activităţii treptat, cu câte o locaţie pe rând, prin urmare, o parte dintre locaţii ar putea fi renegociate sau chiar reziliate.

Venera Munjev, Senior Associate Retail Agency, în cadrul companiei de consultanţă imobiliară Colliers International România: Există, de exemplu, în Centrul Vechi din Bucureşti, patroni de mai multe locaţii, între 2 şi 4, însă toate în segmentul HORECA. Aceştia au în vedere începerea activităţii treptat, cu câte o locaţie pe rând, prin urmare, o parte dintre locaţii ar putea fi renegociate sau chiar reziliate.

Autor: Bogdan Alecu

25.04.2020, 14:35 1439

Stocul de retail modern din România este de aproape 4 mil. mp, din care supermarketurile şi hipermarketurile - principala categorie de magazine rămase deschise, reprezintă circa 20-25%.

Scăderea puternică a traficului stradal, faptul că foarte mulţi corporatişti lucrează de acasă dar şi faptul că peste un milion de oameni sunt în şomaj tehnic sau au fost concediaţi pun presiune pe retailul stradal.

În condiţiile în care o parte din proprietari au cerut în continuare chirie magazinelor sau restaurantelor care au închiriat, acestea fie au închis, fie urmează să închidă în perioada imediat următoare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO