ZF 24

Florin Cucu, Sofiaman: Perioada aceasta a avut şi beneficii, ne-a forţat să scoatem din sertar proiecte mai vechi. Vânzările din online au crescut de zece ori

ZF 15 minute cu un antreprenor

Florin Cucu, Sofiaman: Perioada aceasta a avut şi beneficii, ne-a forţat să scoatem din sertar proiecte mai vechi. Vânzările din online au crescut de zece ori

Florin Cucu, director general şi acţionar Sofiaman: Teoretic nu este o perioadă bună de investiţii, dar nu anulăm planurile. Vom face investiţii pe toate canalele, şi online prin internaţionalizarea vânzărilor, şi offline prin deschidere de noi magazine.

Autor: Cristina Roşca

24.05.2020, 11:00 460
  • Sofiaman produce pijamale şi articole pentru casă într-o fabrică din judeţul Neamţ

  • Compania cu o istorie de aproape 25 de ani pe piaţa locală are pe lângă producţie şi 15 ma­ga­zi­ne monobrand proprii şi în franciză, precum şi operaţiuni online 

  • Produsele sunt totodată distribuite către 300 de parteneri din retail 

  • În 2018, ultimul an pentru care există date publice, compania a avut afaceri de circa 17 mil. lei, iar anul trecut businessul a crescut.

Activitatea Sofiaman a fost afectată de pandemia de COVID-19 care a închis maga­zinele offline ale com­pa­niei şi pe cele ale par­tenerilor, însă canalul online a crescut semnificativ. Totodată, afacerea a fost favorizată de faptul vinde pijamale şi articole pentru casă, produse căutate în aceste luni de izolare şi distanţare socială în care cei mai mulţi români au stat izolaţi la domiciliu.

„Noi am muncit în toată această perioadă, însă activitatea ne-a fost afectată destul de puternic de pandemia de COVID-19. Ne-am reorganizat şi ne-am repliat astfel încât să rămânem activi şi în piaţă“, a spus Florin Cucu, director ge­neral al Sofia­man. El este totodată acţio­nar al companiei con­trolate de mai mulţi antre­prenori locali, con­form datelor de pe platforma de ana­liză finan­ciară con­fi­das.ro.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO