ZF 24

Fostul distribuitor al produselor Durex si Lu, primul esec din distributia FMCG

26.11.2008, 20:30 50

Actionarii distribuitorului de bunuri de larg consum Consumer Product Network, cu afaceri de 30 mil. euro la nivelul lui 2007, analizeaza inchiderea companiei, dupa ce au pierdut in acest an trei furnizori mari, care aduceau vanzari de 15-20 mil. euro anual.

Lovita de refuzul bancilor de a le acorda finantare, de pierderea partenerilor mari si intarzierile de plata ale clientilor din retail, pe fondul aparitiei primelor scaderi in consum, afacerea a devenit in acest an foarte riscanta, iar actionarii vor sa renunte la ea, au declarat pentru ZF surse din piata.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care sunt cele mai mari companii specializate pe distributia produselor din categoria FMCG si ce masuri vor lua acestea pentru a se proteja de efectele crizei financiare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO