ZF 24

Francois Podeur, Sodexho: Companiile mici au mai putin timp si mai putini bani pentru motivarea personalului

27.07.2008, 20:45 22

Compania Sodexho Pass Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata tichetelor de masa, isi va concentra strategia pe servicii destinate microintreprinderilor (pana la noua salariati) si intreprinderilor mici, companii in care tichetele valorice au rata de penetrare de patru ori mai redusa fata de multinationale.

"Rata de penetrare a serviciilor de vouchere (tichete de masa, cadou, sociale si de cresa) in sectorul microintreprinderilor si al intreprinderilor mici se ridica la 20%, in timp ce in cazul companiilor mari de tip multinationale se inregistreaza cel mai mare grad de penetrare, de 80%", a spus Francois Podeur, director general al companiei Sodexho Pass Romania.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine ce cresteri a inregistrat piata tichetelor valorice si care au fost clientii atrasi de Sodexho Pass Romania anul acesta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO