ZF 24

JYSK deschide două magazine noi, în Bistrita şi Huşi, şi ajunge la 140 de magazine în România

JYSK deschide două magazine noi, în Bistrita şi Huşi,...

Autor: Roxana Rosu

26.03.2024, 16:48 45

Retailerul scandinav JYSK continuă expansiunea în România şi deschide în această săptămână două magazine noi, în Huşi şi Bistriţa, ajungând la o retea de 140 de magazine.

În Bistriţa, JYSK este prezent din 2018, retailerul deschizând acum cel de-al doilea magazin, în OK Shopping.

În Huşi, JYSK este prezent din 2019, dar magazinul a fost închis permanent în luna martie 2024, compania relocând unitatea într-un alt spaţiu.

“Conceptul nostru de magazin a fost actualizat în ultimii ani, pentru că ne-am dorit ca produsele să aibă o expunere mai bună, astfel încât clienţii să găsească mai uşor ceea ce îşi doresc şi să se poată inspira din magazin. De asemenea, am dorit ca designul scandinav să se regăsească inclusiv în amenajarea magazinului, prin culorile, materialele şi iluminarea spaţiului. Pentru a întâlni aceste standarde, la Huşi a trebuit să găsim un spaţiu mai potrivit noului concept şi am mutat magazinul într-o nouă locaţie”, spune Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK România şi Bulgaria.

Compania scandinavă îşi desfăşoară activitatea în peste 48 de ţări, are peste 31.000 de angajaţi şi peste 3.300 de magazine. JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 în Danemarca, în oraşul Aarhus, şi a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea.

Compania JYSK este deţinută de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu şi alte companii, cu o cifră de afaceri anuală de 5,9 miliarde euro în anul financiar 2021-2022. Cifra de afaceri JYSK la nivel global este de 5,2 miliarde euro în anul financiar 2022-2023.


 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO