În total, evenimentul de shopping Black Friday va genera la nivelul întregii pieţe vânzări de 100 milioane de euro în condiţiile în care 4,2 milioane de români - dublu faţă de anul trecut - au în plan o achiziţie, afirmă Iulian Stanciu, directorul general al eMag.
Cel mai mare retailer online IT&C, eMag, ÅŸi Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri electroIT de pe piaţă, companiile care au impus în urmă cu doi ani pe piaÅ£a din RoÂmâÂnia Black Friday, se aÅŸteaptă să vândă de peste 41 mil. euro cu ocazia evenimentului de shopping, o creÅŸtere de 52% (14 mil. euro) faţă de anul precedent, a declarat în cadrul unei conferinÅ£e de presă Iulian StanÂciu, directorul general al eMag ÅŸi proprietarul Flanco.
Stanciu mai are şi peste 21% din eMag, companie controlată de la jumătatea anului trecut de grupul Naspers din Africa de Sud.
Estimăm că eMag ÅŸi Flanco vor avea vânÂzări de 183 mil. lei, a spus Stanciu, adăugând că la nivelul întregii pieÅ£e Black Friday va genera vânÂzări de peste 100 mil. euro. Cifra este plauzibilă în condiÅ£iile în care evenimentul are acum o notorietate ÅŸi mai puternică decât în anul precedent, iar consumatorii îl aÅŸteaptă, a explicat el.