ZF 24

Lowe PR va gestiona comunicarea pentru un nou brand lansat de Johnson&Johnson

23.02.2010, 13:49 28

Lowe PR, agentia de relatii publice a grupului Lowe va gestionacomunicarea pentru produsul de igiena orala Listerine, cel mairecent brand lansat de compania Johnson&Johnson pe piatalocala.

Campania de comunicare se va intinde pe intreg parcursul anului sieste sustinuta de un spot TV a carui difuzare va incepe cu data de11 februarie. Componenta de media este asigurata de agentiaInitiative, membra a aceluiasi grup de comunicare din care faceparte si Lowe PR.

Pe piata locala, Lowe PR se ocupa si de comunicare altor branduridin portofoliul companiei Johnson&Johnson, printre care:Johnson's baby, Neutrogena, Clean & Clear, o.b., Carefree,Compeed.

Lowe PR este membra a grupului de companii din care mai fac parteLowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive,Medic One si Scholz & Friends, care in 2008 au cumulat o cifrade afaceri de peste 56 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO