ZF 24

Lucian Ungureanu, Microsoft: Va exista o orientare mai mare către online pentru finalizarea cumpărăturilor. Şi până acum 80% din achiziţii începeau pe internet. Online-ul contribuie cu sub 1% la vânzările comerţului alimentar din România

Videoconferinţa ZF Retail 2020. Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate

Lucian Ungureanu, Microsoft: Va exista o orientare mai mare către online pentru finalizarea cumpărăturilor. Şi până acum 80% din achiziţii începeau pe internet. Online-ul contribuie cu sub 1% la vânzările comerţului alimentar din România

Lucian Ungureanu, cloud business group lead Microsoft: Avem un client care se uită la reacţia utilizatorilor la reclamele de pe YouTube, de pe Facebook şi alte canale social media. În funcţie de acest lucru şi în funcţie de consum, de cerere şi de ce alte date strâng de la client, poate anticipa fluctuaţii în consum. Datele despre clienţi pot veni din nenumărate locuri - social media, interacţiunea cu consumatorul sau din media normală. Ele trebuie analizate corect.

Autor: Cristina Roşca

13.05.2020, 18:15 114

Ponderea online-ului e mult mai mare în cazul altor tipuri de retail, precum electro-IT, modă sau cosmetice, unde sare de 10% şi poate ajunge la 30%.

Tehnologia ajută retailerii să înţeleagă mai bine comportamentul clientului, să îi ofere o experienţă personalizată, recoman­dări personalizate şi în final să se asigure că produsul dorit ajunge rapid la consumator, este de părere Lucian Ungureanu, cloud business group lead Microsoft.

„Clienţii de azi pun accentul pe o experienţă personalizată, pe recomandările pe care un ma­gazin online le poate fa­ce şi pe cât de relevante sunt ele pentru ei. Aproa­pe 30% din pro­du­sele vândute în me­diul online sunt baza­te pe recomandări. La un ni­vel macro cred că aproa­pe 30% din PIB-ul mon­dial vine din retail, ceea ce în­seamnă că în spate e un volum foarte mare de tranzacţii.“

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO