ZF 24

Magazinul online Neakaisa.ro a încheiat 2023 cu afaceri de 6,2 mil. euro, plus 10%: „Creşterea a fost generată de showroom-ul deschis în luna mai”

Magazinul online Neakaisa.ro a încheiat 2023 cu afaceri...

Autor: Ioana Niţă

06.03.2024, 18:02 903

Magazinul online Neakaisa.ro, specializat în comercializarea de obiecte sanitare pentru baie şi produse pentru amenajarea casei, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 6,2 milioane de euro, cu circa 10% mai mare comparativ cu 2022, creşterea fiind generată de extinderea în mediul offline prin deschiderea unui prim showroom. Acesta a fost inaugurat în luna mai în urma unei investiţii de peste 70.000 de euro.

„Ne-am dorit să fim mai aproape de clienţii noştri, iar deschiderea showroom-ului a fost un pas natural în dezvoltarea business-ului, care a înregistrat rezultate foarte rapid. Noua locaţie din Atelierului 20 a oferit atât oportunitatea clienţilor de a vedea şi experimenta produsele înainte de achiziţie, dar a şi consolidat legătura noastră cu comunitatea locală de arhitecţi şi designeri”, a declarat Laura Sardescu, cofondator şi director general al Neakaisa.ro.

Iniţial, compania îşi propusese o creştere mai mare a businessului pentru anul trecut, de circa 30%, însă 2023 a fost un an marcat de provocări şi incertitudini, inclusiv de o scădere generală pe zona de imobiliare şi construcţii. Cu toate acestea, în puţin peste 6 luni de la lansare, showroom-ul Neakaisa a reuşit să genereze o creştere de 10% a vânzărilor totale. În acelaşi timp, şi decizia de a diversifica gama de produse a avut un impact direct la nivel de vânzări, alături de cererea mai mare din zona de arhitecţi.

Anul trecut, compania a vândut peste 60.000 de produse în 2023, cu aprox.10.000 mai mult faţă de anul precedent, valoarea medie a coşului de cumpărături situându-se la 1.880 de lei, în creştere uşoară faţă de 2022, ca urmare a comenzilor generate de showroom. În ceea ce priveşte oraşele care au generat cele mai multe vânzări pentru Neakaisa.ro, acestea au fost Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Constanţa, iar cea mai mare comandă online a fost de 58.000 lei.

“Mizăm pe calitate, simplitate şi un design unic, care, cu siguranţă, ne vor ajuta să ne îndeplinim obiectivele. Să nu uităm însă şi faptul că suntem, prin excelenţă, un business online, iar e-commerce-ul se maturizează odată cu piaţa şi continuă să se adapteze, aşa cum o fac toate industriile. Suntem (încă) la un punct de răscruce, unde creşterea galopantă din anii de pandemie s-a temperat, iar varianta optimă este de creştere sustenabilă a modelelor de business. Dacă în anii trecuţi s-a experimentat mult, de unde şi apariţia a foarte multor jucători online de toate dimensiunile, 2024 va fi un an în care va fi nevoie să fie trecut  testul timpului şi al presiunilor continue de adaptare la un mediu dinamic, pe alocuri imprevizibil”, a explicat Laura Sardescu.

Pentru anul în curs, Neakaisa.ro are în plan o creştere de 10% şi investiţii în digitalizarea şi automatizarea proceselor interne. Mai exact, compania va investi în digitalizarea şi automatizarea proceselor interne pentru a creşte eficienţa şi a ajuta echipa să fie mai productivă şi va organiza training-uri, workshop-uri şi alte iniţiative de învăţare pentru formarea şi dezvoltarea continuă a angajaţilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO