ZF 24

MediaCom: Sunt cazuri in care clientii medii devin mai profitabili decat cei mari

24.07.2008, 19:30 19

MediaCom, unul dintre primii zece jucatori pe piata agentiilor de media, estimeaza o diminuare a ratei de crestere a afacerilor pana la 20% in acest an, in conditiile in care in 2007 agentia a raportat un avans de 34,5% al cifrei de afaceri, pana la 33 de milioane de euro.

"Sunt mai pesimista in ceea ce priveste cresterile, depinde ce se va intampla in a doua jumatate a anului, dar daca as avea o crestere de 20% as fi multumita. Au fost si niste schimbari de clienti, am piedut cativa, am castigat altii si nici nu cred ca piata va mai evolua anul acesta cum a evoluat in ultimii trei ani", a declarat Carmen Lixandru, managing director al MediaCom.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care sunt motivele pentru care MediaCom estimeaza diminuarea ratei de crestere a afacerilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO