ZF 24

Mihai Guran, SalesOMMO – asistent digital pentru oamenii de vânzări: Am deschis o rundă de investiţii de 300.000 euro. Avem o parte din bani de la Growceanu, o campanie de finanţare pe SeedBlink şi suntem în discuţii şi cu trei fonduri de investiţii.

Mihai Guran - CEO şi fondator al SalesOMMO - şi Alexandru Lamba - CTO şi fondator al SalesOMMO.

Mihai Guran - CEO şi fondator al SalesOMMO - şi Alexandru Lamba - CTO şi fondator al SalesOMMO.

Autor: Ioana Niţă

15.02.2024, 18:22 162

Start-up-ul local SalesOMMO, care dezvoltă un asistent digital bazat pe AI şi automatizări  dedicat oamenilor specializaţi în vânzări şi dezvoltare de business, are deschisă în prezent o rundă de finanţare în valoare de minim 300.000 de euro, sumă de care are nevoie pentru a accelera dezvoltarea produsului şi a fazei de go to market. În prezent, platforma SalesOMMO este disponibilă în versiunea beta pentru cei care vor să o testeze.

„Finanţarea va fi folosită pentru a finaliza dezvoltarea produsului, inclusiv prin încorporare de feedback de la primii utilizatori, cât şi pentru a experimenta strategiile de promovare şi vânzare care să ne permită să înrolăm utilizatori noi. Planificăm şi noi module proprii de inteligenţă artificială, precum şi un model de auto-evaluare psihologică care să permită oamenilor de vânzări să îşi crească eficienţa şi să îşi îmbunătăţească rezultatele semnificativ”, a spus Mihai Guran, CEO şi fondator al SalesOMMO.

Start-up-ul a obţinut deja un aport de 50.000 de euro din partea grupului de business angels Growceanu, prin platforma sa dedicată investiţiilor în companii de tehnologie, şi a lansat şi o campanie de finanţare pe platforma de equity crowdfunding SeedBlink prin care şi-a propus să atragă între 100.000 – 150.000 de euro. Totodată, la rundă participă şi însăşi fondatorii SalesOMMO cu suma de 30.000 de euro, iar pentru restul banilor până la ţinta de minim 300.000, start-up-ul se află în discuţii cu mai multe fonduri de investiţii.

„Suntem în discuţii în prezent cu trei fonduri de investiţii – două din România şi unul din străinătate, şi sperăm ca până la jumătatea anului să obţinem o investiţie de minim 100.000 – 150.000”, a precizat Guran.

Ce face însă platforma SalesOMMO? Aceasta reduce timpul consumat de specialiştii în vânzări şi dezvoltare de business pentru elaborarea strategiilor de abordare personalizate ale clienţilor potenţiali sau existenţi prin folosirea unor modele generale de învaţare a limbajului (LLM), cât şi a unor modele specializate. Produsul oferă în doar câteva secunde un rezumat esenţial în pregătirea întâlnirilor, selectând informaţii esenţiale din multitudinea celor disponibile, prin integrări cu baze de date şi platforme specializate, oferind sugestii de personalizare a interacţiunilor cu clienţii.

„Am lansat varianta beta a produsului în doar câteva luni datorită experienţei – am construit practic un produs pe care ni-l doream atunci când am fost şi noi în vânzări. Avem deja înscrişi câteva zeci de utilizatori pentru testare. Aceştia pot beneficia deja de avantajele automatizărilor şi integrărilor, inclusiv cu o primă aplicaţie de tip CRM, precum şi ale unei soluţii de inteligenţă artificială pe care o personalizăm pentru a facilita interacţiunile specifice cu oamenii care lucrează în vânzări”, a explicat Alexandru Lamba, CTO şi fondator al SalesOMMO.

Start-up-ul SalesOMMO a fost înfiinţat în primăvara anului 2023, fiind condus de un colectiv de fondatori cu peste cincizeci de ani de expertiză combinată în vânzări la nivel global. SalesOMMO a participat anul trecut la programul de accelerare a start-up-urilor de tehnologie dezvoltat de RubikHub şi a beneficiat de asemenea şi de suport din partea comunităţii tech prin organizaţii precum TechAngels, Techcelerator şi How-to-Web, care au facilitat interacţiunile cu investitorii de la stadiul de idee.

„Faptul că SalesOMMO adresează direct o problemă foarte reală în orice proces de vânzare din ziua de azi, anume lipsa relevanţei şi calităţii interacţiunii umane, este principalul motiv pentru care apreciem ce face acest start-up utilizând inteligenţa artificială. În plus, experienţa fondatorilor, nu numai din deceniile de carieră atât pe partea tehnică, cât şi cea de vânzări, precum şi ca startup mentor, advisor şi consultant (adesea alături de unii dintre investitorii noştri), conferă un spor de încredere în capacitatea lor de execuţie într-o echipă deja bine conturată”, a precizat Ciprian Man, cofondator Growceanu Angel Investment.

Începând cu 15 februarie, SalesOMMO s-a listat pe platforma SeedBlink la categoria „Community stars”, dedicată start-up-urilor tech early-stage. Accesul la aceste runde este mai flexibil, permiţând investitorilor să participe cu tichete de investiţie de la un prag minim de 500 euro.

„Continuarea iniţiativei <<Community Stars>> este o mărturie a angajamentului nostru de a sprijini antreprenorii în etapele incipiente ale dezvoltării companiilor lor. Ne-am propus să fim alături de această echipă, condusă de Mihai Guran, o figură activă în ecosistemul de start-up-uri, oferindu-le nu doar capital, ci şi resursele şi expertiza necesare pentru a naviga drumul spre succes”, a precizat Mircea Ghiţă, country manager SeedBlink România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO