Companii

Harta care arată cum îşi împart nemţii de la Kaufland şi Lidl comerţul local modern

Harta care arată cum îşi împart nemţii de la...

Autor: Cristina Roşca

16.02.2014, 00:22 6108

Grupul german Schwarz, care operează lan­ţul de hipermarketuri cu preţuri mici Kaufland şi magazinele de tip discount Lidl, a ajuns pe piaţa locală la afaceri de peste 2,3 mld. euro anul trecut, con­tro­lând astfel 13% din tot comerţul local cu do­minanţă ali­mentară şi circa un sfert din co­merţul modern, potrivit esti­mărilor ZF pe baza datelor din piaţă.

Nemţii şi-au ma­jorat astfel în ultimul an afacerile cu circa 300 mil. euro. Comerţul modern local - alcătuit din lanţurile de cash & carry, hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de tip discount - este dominat de 12 reţele internaţionale care au în total peste 1.100 de magazine şi afaceri de circa 9 mld. euro în 2013, potrivit informaţiilor furnizate de jucătorii din piaţă. Reţelele internaţionale deţin circa 53% din total comerţului local cu dominanţă alimentară, restul fiind controlat de zeci de mii de mici antreprenori locali care deţin alimen­tare, chioşcuri sau maga­zine la colţ de bloc.

Au acoperit toate judeţele. Cum şi-au împărţit România reţelele grupului Schwarz

Citiţi mai multe pe zfcorporate:

-Planurile de viitor pentru grupul german Schwartz în România

-Cât costă investiţia într-un magazin Kaufland

-Cele mai bune magazine ale reţelei după vânzări

Mai multe detalii aici.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO