ZF 24

Partneriat nou între ContentSpeed şi Evolvendor: Automatizăm procesarea de documente pentru segmentul B2B

Partneriat nou între ContentSpeed şi Evolvendor:...

Autor: Ioana Niţă

22.03.2024, 17:14 129

Compania locală specializată în soluţii pentru e-commerce ContentSpeed, parte acum din grupul polonez Asseco, a încheiat un parteneriat cu Evolvendor, firmă care a dezvoltat o serie de produse software pentru procesarea automatizată a documentelor de business. Astfel, clienţii ContentSpeed care activează pe segmentul B2B pot scăpa de activităţile repetitive privind procesarea facturilor, a avizelor de însoţire a mărfii sau a altor documente folosite în activitatea lor zilnică.

„Evolvendor s-a angajat să dezvolte soluţii software pentru automatizarea smart a proceselor de business, create special pentru contextul din România. Noi combinăm automatizarea software cu algoritmi AI pentru procesarea de facturi, avize de însoţire şi alte documente folosite în activitatea zilnică a companiei. Soluţia noastră preia automat documentele din e-mail sau WhatsApp, prelucrează datele din documente cu formate diverse, le verifică şi le transformă automat în formatul dorit de companie, eliminând activităţile repetitive”, a explicat Mihai Roşu, managing partner în cadrul Evolvendor. Compania activează în diverse industrii precum automotive, materiale avansate, prelucrarea de metale şi distribuţia de produse industriale şi FMCG.

Pe lângă platforma de e-commerce pentru magazine online B2C dezvoltată de ContentSpeed, compania s-a axat în cei 21 de ani de existenţă şi pe dezvoltarea unui portal B2B – un magazin online pentru firmele de distribuţie.

În acest sector de distribuţie, angajaţii se confruntă cu o serie de procese manuale şi repetitive, pierzându-se foarte mult timp pe îndeplinirea unor sarcini precum:

procesarea comenzilor şi a datelor, formatarea şi verificarea documentelor în funcţie de preferinţele şi nevoile clientului sau actualizarea listelor de preţuri. Astfel de acţiuni consumă resurse şi erodează marja de profit, susţin reprezentanţii Evolvendor şi ContentSpeed.

„Noi la ContentSpeed am crezut mereu că automatizarea proceselor are multiple avantaje: reducerea costurilor operaţionale, îmbunătăţirea fluxurilor, reducerea erorilor umane şi a timpilor de aşteptare. Astfel, creşti satisfacţia clienţilor şi influenţezi fidelizarea acestora. De aici vine şansa de a fi profitabile sau de a face business-ul viabil în eCommerce. De peste 20 de ani integrăm soluţii ERP, CRM, WMS, curieri şi procesatori de plăţi sau tool-uri de marketing – totul cu scopul de a avea un ecosistem de business interconectat. Ne dorim ca utilizatorii platformei ContentSpeed să beneficieze de cele mai recente şi eficiente tehnologii – iar noul partener Evolvendor depăşeşte aşteptările”, a precizat Doina Vîlceanu, director de marketing în cadrul ContentSpeed.

Cum funcţionează însă integrarea soluţiilor Evolvendor în portalul B2B ContentSpeed? „Evolvendor preia automat comenzile din e-mail şi WhatsApp. Recunoaşte şi, ulterior, prelucrează formatele diverse utilizate de clienţi, verifică datele şi transferă comenzile validate în platforma ContentSpeed B2B. Mai departe, se vor transfera în ERP atât comenzile primite online, în portalul B2B ContentSpeed, cât şi cele primite prin e-mail şi WhatsApp, de la Evolvendor. Astfel, ERP-ul primeşte toate comenzile din portalul B2B şi transmite către ContentSpeed informaţiile actualizate referitoare la nomenclatorul de produse, condiţiile comerciale, preţurile şi discounturile contractuale ale clienţilor.”

În momentul de faţă, ContentSpeed oferă o vastă suită de funcţionalităţi native specifice domeniului B2B online, printre clienţii săi numărându-se jucători din diferite industrii precum Romstal, Fuchs, Beautik, Autoklass, FRF, Herlitz Pelikan sau Caparol.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels