Gregor Aufhauser, directorul general al Societăţii Companiilor Hoteliere (SCH) Grand, care administrează hotelul de cinci stele JW Marriott din Capitală, spune că lucrează la proiectul pentru renovarea camerelor unităţii şi că se concentrează concomitent pe atragerea în galeria comercială de la parter de noi chiriaşi de lux.
„În septembrie vom primi ca noi chiriaşi pe Scavia (brand de bijuterii-n.red.) şi Vionnet (brand de haine - n.red.)”, a spus Aufhauser pentru ZF.
La parterul hotelului de cinci stele, a doua mare unitate hotelieră din România, cu 402 camere, mai au magazine branduri precum Louis Vuitton, Escada sau Dolce & Gabbana. Complexul hotelier de cinci stele cuprinde mai multe restaurante, săli de evenimente şi o galerie comercială, The Grand Avenue, situată la parterul hotelului şi este operat de către compania SCH) Grand, care în 2013 a înregistrat o cifră de afaceri de 106,2 mil. lei (24 mil. euro), similară cu cea din 2012. Renovarea camerelor reprezintă de fapt continuarea unui proiect mai vechi al companiei început în 2010, an în care spre exemplu s-au investit 1,2 mil. euro în sălile de evenimente. Ulterior au fost modernizate recepţia, unul dintre baruri şi unul dintre restaurante. Nu a fost stabilită încă data la care va începe renovarea camerelor la Marriott.