ZF 24

Premieră în rândul companiilor de streaming: Netflix dezvăluie pentru prima dată datele de audienţă pentru toate emisiunile pe care le difuzează

Premieră în rândul companiilor de streaming: Netflix...

Autor: Andrei Şerbănescu

13.12.2023, 13:32 482

Netflix, companie vehement criticată pentru lipsa de transparenţă în ceea ce priveşte popularitatea emisiunilor şi filmelor sale, a declarat că va începe să publice o dată la şase luni un „studiu aprofundat şi cuprinzător" care va reflecta preferinţele cinematografice ale abonaţilor săi din întreaga lume, scrie Financial Times.

Primul său raport, publicat marţi, a furnizat o serie de date despre preferinţele telespectatorilor în rândul a 18.000 de titluri cinematografice, reprezentând un total de aproape 100 de miliarde de ore vizionate, a precizat Netflix.

Transparenţa audienţei pe serviciile de streaming a reprezentat o problemă cheie în timpul grevelor de la Hollywood din acest an. Scenariştii şi actorii au cerut să primească drepturi reziduale atunci când spectacolele lor au înregistrat performanţe bune pe streaming, acest lucru necesitând un nivel de transparenţă mult mai ridicat din partea companiilor implicate în piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO