Brandul de vodcă Stalinskaya, produs într-o fabrică de la marginea Capitalei, va ajunge în acest an la exporturi de peste 500.000 de litri, comparativ cu 100.000 de litri cât vindea în 2012, iar în următorii patru ani volumele trimise în străinătate le-ar putea depăşi pe cele din România.
Valoarea exporturilor poate fi estimată la peste un milion de euro, fără a lua însă în calcul accizele.
Vodca Stalinskaya, lansată în 1996, este unul dintre cele mai importante branduri din portofoliul companiei Prodal’94 şi este cel mai vândut brand de vodcă de pe plan local, cu volume de 2,3 milioane de litri anul trecut.
„Stalinskaya a avut o creştere continuă în ultimii ani, întărindu-şi poziţia de lider (pe piaţa de vodcă - n. red.). Acest lucru va fi transferat şi către pieţele externe, întrucât răspunsul pieţelor este unul pozitiv. Planurile noastre prevăd ca volumele exportate să depăşească volumele realizate pe piaţa internă, până în anul 2017“, a declarat Florin Rădulescu, managerul care conduce Prodal’94 de circa şapte ani. El are o experienţă de peste 20 de ani în industria bunurilor de larg consum, începându-şi cariera în cadrul Sitaco Pepsi Cola, îmbuteliatorul şi distribuitorul băuturilor PepsiCo în România la acea vreme. În cadrul PepsiCo a lucrat circa 15 ani.
Prodal’94 este al treilea producător de băuturi alcoolice de pe piaţa locală după cifra de afaceri din 2013, după Alexandrion (Nawaf Salameh) şi Scandic Distilleries (fraţii Ioan şi Viorel Micula). Anul trecut Prodal’94 a avut afaceri de 35 mil. lei (circa 8 mill. euro).