ZF 24

Smyk, Romtelecom: Marile canale TV internationale trebuie sa investesteasca milioane de euro in Romania daca vor clienti

14.04.2010, 14:29 34

Furnizorii internationali de continut, care detin posturi TV cudiferite tematici, investesc "insuficient" in piata din Romaniaastfel ca si rezultatele sunt pe masura, spune Miroslaw Smyk,managerul Romtelecom care raspunde de operatiunile TV alecompaniei.

"Marile canale TV internationale care vin in Romania se bazeazadoar pe brandul pe care si l-au creat la nivel international siinvestesc insuficient pe aceasta piata. Inca sunt intr-o zona deconfort cand se uita la piata din Romania", a spus oficialulRomtelecom fara a oferi exemple. "Initial aceasta abordare, de a sebaza pe recunoasterea la nivel international, a fost suficientapentru a intra in grila operatorilor TV din Romania. Dar de acumaceste canale trebuie sa inceapa sa investeasca milioane de euro inRomania in promovare. Un buget de cateva zeci de mii de euro nueste suficient", a spus el.

Managerul Romtelecom crede ca pe langa promovare furnizoriiinternationali de continut trebuie sa ia calcul si alte investitii,cum ar fi, de exemplu dublajul unor posturi in limba romana, in locde subtitrare.

"O femeie daca sta in bucatarie nu se uita in mod automat la unpost TV specializat in retete si gatit ci va prefera un post local,in limba romana. E in interesul furnizorilor de continut sa aducaposturi in limba romana", a adaugat el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO