ZF 24

Strategiile de marketing pentru piata chineza au fost date peste cap de cutremur

15.06.2008, 19:45 22

Cutremurul de luna trecuta a produs pagube fara precedent si afecteaza si companiile straine de pe aceasta piata, la trei decenii de deschidere economica a Chinei. Cutremurul a adus companiile care desfasoara operatiuni in aceasta tara in fata unei provocari complicate: cum sa gaseasca tonul potrivit pentru a atrage atentia unei populatii extrem de emotionale intr-o perioada tragica, scrie The Wall Street Journal.

Aproape la patru saptamani dupa dezastrul produs pe 12 mai, companii ca Procter & Gamble si Coca-Cola inca incearca sa determine cum, si cand, sa-si promoveze produsele pe una dintre cele mai importante piete ale lor. Insa unele invataminte au fost deja trase. Unul dintre acestea priveste importanta de a nu adopta o atitudine rezervata in a face publice eforturile unei companii de a contribui cu ajutoare.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine ce eforturi face China pentru a depasi problemele provocate de cutremur.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO