ZF 24

Un start-up local lansează o aplicaţie care conectează smartphone-urile la panourile digitale de publicitate outdoor

Un start-up local lansează o aplicaţie care conectează...

Autor: Ioana Nita

26.11.2013, 20:13 1529

The Pole, un start-up românesc, a lansat o aplicaţie pentru smartphone-uri prin care orice antreprenor sau utilizator poate crea un poster direct de pe smartphone, care să apară ulterior pe cele câteva zeci de ecrane digitale de publicitate din Bucureşti. „Aceasta este prima soluţie care îţi conectează telefonul mobil la un ecran de outdoor în timp real“, a spus Bogdan Savonea, cofondator al companiei The Pole.

Aplicaţia este disponibilă în prezent doar pentru sistemul de operare Apple iOS, dar compania va lansa şi o aplicaţie pentru platforma Google. Utilizatorii vor plăti pentru afişarea posterului publicitar în funcţie de intervalul orar şi de perioada aleasă pentru afişare - ore, zile, săptămâni.

Aplicaţia se adresează în principal firmelor mici şi mijlocii, pentru care accesul la publicitatea outdoor este mai dificil din cauza intermediarilor şi a costurilor ridicate, afirmă Savonea. Aplicaţia este lansată în parteneriat cu mobilPay MasterCard Mobile, soluţie de plăţi cu telefonul mobil dezvoltată de Netopia mobilPay şi Phoenix Media, companie specializată în outdoor digital. Compania nu a comunicat momentan preţurile pentru utilizarea aplicaţiei.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 27.11.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO