ZF 24

Vodafone lansează o campanie prin care ţinteşte vânzări mai mari pe segmentul de cartele preplătite

Vodafone lansează o campanie prin care ţinteşte...

Autor: Oana Stupinean, Adrian Seceleanu

07.10.2015, 00:03 1095

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, cu aproximativ 8 milioane de clienţi, a relansat campania “Vorbeşti, Net Primeşti” prin care clienţii companiei primesc trafic de date gratuit pentru apelurile iniţiate către alte numere Vodafone sau primite din alte reţele de comunicaţii în limita a 10 GB de date pe lună. Oferta este deschisă şi clienţilor din alte reţele mobile, accesul gratuit la internet fiind însă oferit printr-o cartelă preplătită a Vodafone. Ţinta campaniei este de altfel cea de creştere a vânzărilor pe segmentul de cartele preplătite, pe care competiţia a crescut puternic în ultimul an de zile. Campania este interesantă şi pentru că astfel Vodafone îşi creează o bază de date cu clienţi din alte reţele care arată interes pentru serviciile de date ale companiei şi care ar putea fi, poate, convinşi să schimbe reţeaua.

Compania de telefonie mobilă a insistat asupra noutăţii aduse de campanie, respectiv furnizarea de trafic de date gratuit chiar şi pentru clienţii din alte reţele pentru apeluri către numere din reţeaua Vodafone, chiar dacă, practic, “bonusul” este obţinut după ce utilizatorii altor operatori devin clienţi ai subsidiarei grupului britanic de comunicaţii achiziţionând o cartelă preplătită. “Este un moment revoluţionar pentru piaţa de prepaid: Vodafone le oferă tuturor utilizatorilor din România, gratuit, indiferent de reţea, posibilitatea de a valorifica timpul petrecut vorbind la telefon prin acumularea de trafic de date în reţeaua Supernet 4G, în limita a 10GB / lună. Spre exemplu, orice utilizator al Cartelei Vodafone care este apelat de către un prieten din alta reţea va primi gratuit 10 MB / minut, la fel cum orice utilizator care apelează, din altă reţea, un număr din reţeaua Vodafone va primi şi el tot 10 MB/minut”,  a declarat Radu Tudorache, Director Prepaid, Consumer Business Unit în cadrul Vodafone România.

Cum funcţionează deci oferta pentru clienţii din reţelele Orange, Telekom şi Digi Mobil? Utilizatorii trebuie să se înscrie în campanie pe pagina web a Vodafone sau prin SMS, bonusul iniţial de 1 GB de date şi cele ulterioare fiind acordate pe o cartelă Vodafone care trebuie asociată cu utilizatorul. Asocierea se realizează prin transmiterea unui SMS la un număr special. “Cartela asociată trebuie să fie activă în momentul înrolării”, conform datelor de pe pagina web a Vodafone.

Compania menţionează că există o serie de restricţii în acordarea bonusurilor. Pentru utilizatorii de cartele preplătite Vodafone, bonusul de 1 GB se acordă doar dacă a fost efectuată cel puţin o reîncărcare din momentul în care a fost activată cartela. De asemenea, în cazul utilizatorilor cu cartele Vodafone mai există următoarele condiţii pentru primirea bonusurilor: “O cartelă preplătită Vodafone poate fi asociată unui număr de abonament Vodafone sau al altei reţele mobile naţionale pentru a primi bonusurile de net pe care acel număr le acumulează. O Cartelă preplătită Vodafone poate fi asociată unui singur număr de abonament Vodafone sau al altei reţele mobile naţionale.”

Dacă un client Vodafone cu abonament sau al altei reţele naţionale schimbă numărul asociat cu o altă cartelă preplătită Vodafone, compania nu va oferi bonusul de 1 GB şi pentru acest sim.

De asemenea Vodafone mai precizează: “Toate bonusurile din Campania <<Vorbeşti, NET primeşti>> sunt valabile 15 zile, în perioada de valabilitate a cartelei. Bonusul pentru apelurile primite sau efectuate se alocă la fiecare 15 zile. Bonusul maxim care se poate acumula în 15 zile este de 5GB, adică 10GB pe lună. Apelurile primite sau efectuate, după acumularea celor 5GB, nu vor fi luate în calcul la acumulare, urmând să se considere din nou apelurile, după alocarea bonusului”.

Vodafone are divizii în 26 de ţări şi 55 de reţele partenere în întreaga lume. La 30 iunie 2015, Vodafone avea 449 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 12 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO