♦ Este cel mai bun rezultat în lei de la intrarea companiei pe piaţă în 1996 ♦ Germanii au local 30 de magazine proprii pe format cash&carry şi dezvoltă prin parteneri reţeaua de magazine mici LaDoiPaşi.
Adrian Ariciu, CEO-ul grupului de comerţ Metro Cash&Carry România, spune că în 2021 consumul a rămas pe trend ascendent, iar conform estimărilor sale nu va exista o schimbare de direcţie în următoarele luni. Totuşi, actuala presiune pe costuri ar putea duce la o creştere a preţurilor produselor alimentare.
„Până la urmă, oamenii vor consuma tot 2.000-2.500 de calorii pe zi, de aceea rămân optimist că va trebui să cumpere produsele de undeva, sperăm la un preţ cât mai bun. În ultimele luni se remarcă o creştere a inflaţiei, fenomen ce va continua şi va afecta preţurile la produse alimentare. Totuşi, şi consumul va continua să crească“, explică executivul român.