ZF Live

ZF Live. Adrian Ţuluca, director general, Propaganda Group: Piaţa de marketing, advertising, PR şi comunicare va creşte datorită intrării unor clienţi noi în piaţă. Return of investment este cel mai bun pe TV şi va rămâne aşa. La ora actuală, o campanie TV făcută responsabil are nevoie de un buget de 300.000 de euro

Autor: Alexandra Cepăreanu

19.04.2023, 17:00 409

„Return of investment este cel mai bun pe TV şi va rămâne aşa. La ora actuală, o campanie TV făcută responsabil are nevoie de un buget de 300.000 de euro şi rezolvă într-o oarecare măsură problema, dacă tu ai o distribuţie bună, un produs bun, un packaging bun.”

Piaţa naţională de marketing, ad­verti­sing, PR (public rela­tions) şi co­municare – care a ajuns în pre­zent la o valoare de aproxi­ma­tiv 800 mil. euro - va con­tinua să crească şi în 2023, consideră Adrian Ţu­luca, di­rector general al agenţiei Pro­pa­ganda Group.

El a menţionat că piaţa de pro­fil va atra­ge noi jucători şi astfel îşi va continua şi creşterea. „Piaţa de marketing, advertising, PR şi comunicare va creşte datorită intrării unor clienţi noi, antreprenoriali în piaţă. Piaţa de profil, ca evaluare, este undeva la 750-800 mil. euro, restul vine din tot felul de acti­vităţi specifice de marketing care nu se moni­torizează, respectiv evenimente, campanii online făcute under the radar precum conţinutul de pe TikTok. Şi un alt lucru este faptul că mulţi clienţi din piaţă au început să se uite pe ce dau banii şi să monitorizeze rezultatele campaniilor”, a spus Adrian Ţuluca în cadrul emisiunii de business ZF Live.

El a explicat că antreprenorii ar trebui să fie mai atenţi la cum eficientizează bugetele de marketing şi comunicare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO