„Return of investment este cel mai bun pe TV şi va rămâne aşa. La ora actuală, o campanie TV făcută responsabil are nevoie de un buget de 300.000 de euro şi rezolvă într-o oarecare măsură problema, dacă tu ai o distribuţie bună, un produs bun, un packaging bun.”
Piaţa naţională de marketing, advertising, PR (public relations) şi comunicare – care a ajuns în prezent la o valoare de aproximativ 800 mil. euro - va continua să crească şi în 2023, consideră Adrian Ţuluca, director general al agenţiei Propaganda Group.
El a menţionat că piaţa de profil va atrage noi jucători şi astfel îşi va continua şi creşterea. „Piaţa de marketing, advertising, PR şi comunicare va creşte datorită intrării unor clienţi noi, antreprenoriali în piaţă. Piaţa de profil, ca evaluare, este undeva la 750-800 mil. euro, restul vine din tot felul de activităţi specifice de marketing care nu se monitorizează, respectiv evenimente, campanii online făcute under the radar precum conţinutul de pe TikTok. Şi un alt lucru este faptul că mulţi clienţi din piaţă au început să se uite pe ce dau banii şi să monitorizeze rezultatele campaniilor”, a spus Adrian Ţuluca în cadrul emisiunii de business ZF Live.
El a explicat că antreprenorii ar trebui să fie mai atenţi la cum eficientizează bugetele de marketing şi comunicare.