ZF Live

ZF Live. Gabriela Nistor, CEO, anunţă lansarea pe piaţă a Salt Bank, o bancă pur digitală: Intrăm în competiţie şi cu băncile tradiţionale şi cu fintech-urile. Estimăm că vom lansa pe 4 aprilie, cu posibilitatea de early acces la aplicaţia mobilă în ultima săptămână din această lună

Gabriela Nistor: Ordinea în care introducem fiecare produs în parte are o logică care se uită la nevoile oamenilor, ce şi-ar dori să aibă cât mai repede în aplicaţie, dar şi la modul în care ne construim noi businessul pe anii viitori. Până atunci nu ne uităm atât la venituri pentru că din capital trebuie să susţinem creşterea.

Gabriela Nistor: Ordinea în care introducem fiecare produs în parte are o logică care se uită la nevoile oamenilor, ce şi-ar dori să aibă cât mai repede în aplicaţie, dar şi la modul în care ne construim noi businessul pe anii viitori. Până atunci nu ne uităm atât la venituri pentru că din capital trebuie să susţinem creşterea.

Autor: Mircea Nica

18.03.2024, 09:00 16732

♦ Pachetul de investiţii pus pe masă este de 80-100 mil. euro, care s-ar putea extinde sau nu în funcţie de direcţia în care mergem ulterior ♦ Noi am vrea ca în trei ani să atingem un milion de clienţi ♦ La început banca va fi doar pentru persoane fizice, după câteva luni vom introduce pentru persoane fizice autorizate şi ulterior microcompanii probabil, dar în viitor.

Salt Bank, entitatea nou creată ca urmare a achiziţionării Idea Bank de către Banca Transilvania, urmează să se lanseze pe piaţă începând cu data de 4 aprilie, având posibilitatea de early acces la aplicaţia de banking cu o săptămână mai devreme pentru clienţii care se înroleză încă de pe acum, iar ţinta pentru următorii trei ani este de 1 milion de clienţi în România, a spus Gabriela Nistor, director general, Salt Bank, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Intrăm în competiţie şi cu băncile tradiţionale pentru că ele şi-au dezvoltat platforme digitale destul de bune. Pandemia le-a ajutat şi ştiu că am fost acolo şi s-au făcut paşi importanţi. Deci ne uităm atent la competiţia din partea aceea, dar suntem competitori şi cu fintech-urile care vin de multe ori cu produse foarte nişate. Poate un fintech sau altul nu pare puţin important pentru că vine cu o plaformă mică, dar dacă pui 3 sau 4 laolaltă dintr-odată competiţia devine foarte puternică“, susţine Gabriela Nistor.

Ea a mai explicit că ţintele sunt foare mari, iar planul este ca în trei ani Salt Bank să atingă 1 milion de clienţi. „Ţintele sunt foarte mari, pe de altă parte apetitul ne încântă. Noi am vrea ca în trei ani să atingem un milion de clienţi. În România, oameni care câştigă salarii de peste 1.000 euro sunt 1 milion şi un pic, la acestea se mai adaugă cei cu companii. Sunt oameni care lucrează în afară. Tot ce am construit ca şi business case arată că ar trebui să ieşim pe profit în al treilea sau al patrulea an“, consideră Gabriela Nistor.

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro