♦ Platforma vine în sprijinul clienţilor, care pot vedea în timp real informaţii despre disponibilitatea produselor din magazin sau despre preţul lor, dar îşi propune să automatizeze şi taskurile angajaţilor, cum ar fi schimbarea preţului de pe etichetele de la raft.
Carrefour România, unul dintre cei mai importanţi jucători din retail prezent pe piaţa locală de mai bine de douăzeci de ani şi Capgemini, un lider global ce oferă soluţii de tehnologie, au dezvoltat, prin intermediul unui parteneriat, o platformă prin care îşi propun să eficientizeze procesele în magazinele Carrefour şi să îmbunătăţească experienţa clienţilor, atât în online, cât şi în offline.
Platforma vine, astfel, în sprijinul clienţilor, care pot vedea în timp real informaţii despre disponibilitatea produselor din magazin sau despre preţul lor, dar îşi propune să automatizeze şi taskurile angajaţilor, cum ar fi schimbarea preţului de pe etichetele de la raft.
„Carrefour a lansat o platformă de digital retail media, prin care monetizează datele colectate de la clienţi. O altă componentă este eficientizarea proceseleor din magazine şi din zona de logistică. În contextul actual, în care este tot mai greu să găsim oameni, automatizarea proceselor din magazin este importantă. Un exemplu concret a fost lansarea Glovo. Noi vindem şi livrăm către client din magazin - clientul plasează o comandă prin Glovo şi trebuie să aibă acces în timp real la produsele de pe raft. Pentru a transmite aceste informaţii la volumele pe care noi le avem - 50 de hipermarketuri şi circa 50.000 de produse - trebuie să avem o acurateţe maximă“ , a spus Gabriela Stănică, chief information, data officer & e-commerce director, Carrefour România, la emisiunea online de business ZF Live.