♦ În primele şase luni din 2023, compania a înregistrat afaceri de 34 milioane de lei, în scădere uşoară faţă de 38 mil. lei în 2022 ♦ „Peste 60% din cifra de afaceri înregistrată sunt generate de zona de IT&C, iar restul vine din sectorul de energie solară.“
Producătorul de dispozitive electronice Visual Fan (simbol bursier ALW), compania din spatele brandului Allview, a continuat să vândă telefoane şi televizoare – produse care au susţinut creşterea cifrei de afaceri a companiei pe parcursul primelor şase luni din acest an, în ciuda faptului că segmentul de IT&C nu a mai înregistrat creşteri la fel de mari ca în 2021 sau 2022, când pandemia împingea oamenii şi alţi jucători spre achiziţia de noi dispozitive care să le asigure munca sau activitatea de la distanţă, a spus Lucian Peticilă, CEO al Visual Fan.
„În zona de IT&C avem o scădere în 2023 faţă de 2022 în ceea ce priveşte segmentul de laptopuri şi tablete, dar liniile de bază care reprezintă telefoane şi televizoare înregistrează creşteri uşoare. Spre exemplu, seria nouă de telefon - Soul X10 - are o creştere de 100% faţă de ultima generaţie – Soul X8. Adică numărul de unităţi vândute din X10 este dublu faţă de numărul de unităţi vândute din seria anterioară. Eu cred că până la finalul anului 2023 partea de IT&C va avea o creştere sesizabilă având în vedere că urmează trimestrele trei şi patru unde avem evenimente precum Black Friday şi altele“, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Lucian Peticilă.