♦ Modelul Mokka de finanţare se adresează atât comercianţilor cât şi clienţilor ♦ Retailerii care au magazinele online integrate pe platforma Content Speed pot folosi instrumentele de plată de la fintech-ul Mokka, provider de BNPL (Buy Now Pay Later - cumperi acum, plăteşti mai târziu), în baza unui parteneriat între cele două firme.
Marius Costin, CEO regional, Mokka, un serviciu de BNPL (Buy Now, Pay Later), spune că tinerii din generaţiile Z şi Millennials sunt de departe cei mai mari utilizatori ai soluţiilor de plată de acest tip.
„Noi avem range-ul de vârstă între 20 şi 45 de ani, iar peste 50% sunt mai tineri de 40 de ani. Millennials şi Gen Z sunt de departe cei mai mari utilizatori. Aici intervine o provocare pe care noi o avem în general: tinerii nu prea au istoric de credit. Şi atunci este destul de greu dacă nu au nicio istorie. Avem însă mai mulţi predictori: de exemplu, ne uităm la tranzacţiile făcute online, avem parteneriat cu un furnizor de plăţi şi, evident, cu acordul clientului noi putem să vedem dacă face tranzacţii online, dacă face în mod recurent. Evident, vezi dacă are venituri, că există acces la ANAF“, a spus Marius Costin, CEO regional Mokka, la emisiunea zilnică de business ZF Live.
Fintech-ul, fondat de Irene Shvakman, de origine ucraineană, şi de Fernando Dias Da Silva, a intrat pe piaţa românească în urmă cu 3 ani.