ZF Live

ZF Live. Vasi Dragomir, consumer insights leader la NielsenIQ România & Bulgaria: Românii sunt foarte atenţi la preţuri, sunt mai vigilenţi, 28% ştiu exact preţul cumpărăturilor iar 70% urmăresc preţul. Nivelul de încredere al consumatorilor a atins cel mai jos punct de când a început măsurătoarea, din 1995

Autor: Mirabela Tiron

09.11.2022, 17:00 130

Această încredere este indicatorul pentru disponibilitatea de-a cheltui Studiul arată că 90% dintre români trăiesc cu impresia că preţurile alimentelor cresc, percepţia dictează comportamentul 80% din români au spus că bugetul de Crăciun este egal sau mai mic decât anul trecut, pentru prima dată când avem această situaţie.

Studiul realizat de NielsenIQ privind comportamentul consumatorilor faţă în faţă cu inflaţia arată că 90% din români trăiesc cu percepţia că preţurile cresc, ceea ce influenţează şi comportamentul.

„Am realizat un studiu pentru a vedea impactul inflaţiei asupra consumatorilor, studiul  ne arată cum percepţia privind creşterile preţurilor este mare, 90% din oamenii cu care am vorbit trăiesc cu această percepţie că preţurile cresc”, a spus Vasi Dragomir, consumer insights leader la NielsenIQ România & Bulgaria la ZF LIVE.

Ea a mai spus că nivelul de încredere al consumatorilor este la cel mai jos punct de când au început studiile.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO