♦ Această încredere este indicatorul pentru disponibilitatea de-a cheltui ♦ Studiul arată că 90% dintre români trăiesc cu impresia că preţurile alimentelor cresc, percepţia dictează comportamentul ♦ 80% din români au spus că bugetul de Crăciun este egal sau mai mic decât anul trecut, pentru prima dată când avem această situaţie.
Studiul realizat de NielsenIQ privind comportamentul consumatorilor faţă în faţă cu inflaţia arată că 90% din români trăiesc cu percepţia că preţurile cresc, ceea ce influenţează şi comportamentul.
„Am realizat un studiu pentru a vedea impactul inflaţiei asupra consumatorilor, studiul ne arată cum percepţia privind creşterile preţurilor este mare, 90% din oamenii cu care am vorbit trăiesc cu această percepţie că preţurile cresc”, a spus Vasi Dragomir, consumer insights leader la NielsenIQ România & Bulgaria la ZF LIVE.
Ea a mai spus că nivelul de încredere al consumatorilor este la cel mai jos punct de când au început studiile.