ZF Live

ZF Live. Victor Răcariu, general manager Glovo CEE: În România, Spania şi Italia, cele mai mari pieţei ale noastre, ajungem cu toate serviciile la maxim 4% din populaţie. Mai avem de muncă mulţi ani pentru a ajunge la 25% din populaţia României

Autor: Alexandra Cepăreanu

17.12.2020, 19:00 116

Pe fondul pandemiei şi restricţiilor impuse de autorităţi, Glovo a înregistrat o creştere a afacerilor de 5 ori faţă de 2019, până la o valoare tranzacţionată în platformă estimată la 150 mil. euro pentru întreg anul curent.

Glovo, platforma spaniolă de tip marketplace care oferă prin intermediul unei aplicaţii mobile servicii de livrare rapidă pentru aproape orice - atât pentru bunuri din magazine sau mâncare din restaurante cât şi pentru diferite produse sau documente între diferite persoane – este folosită de aproximativ 4% din populaţia României, care în 2019 era de 19,3 milioane de persoane, piaţa locală, Spania şi Italia fiind printre cele mai importante şi mai mari din portofoliul companiei, a spus Victor Răcariu, general manager Glovo CEE, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„În Spania, Italia şi România, care sunt cele mai mari ţări europene pentru Glovo, serviciile ajung la maxim 4% din populaţie. Avem ţări din Europa, precum Olanda, unde penetrarea este de 20%, în Marea Britanie este de 17%-18%. Şi aceste pieţe sunt la început. Cel mai bine stă China, unde liderul de piaţă de acolo are în fiecare an un sfert din populaţie, adică 25% din populaţia Chinei plasează comenzi în aplicaţia lor“, a spus Victor Răcariu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO