♦ Odată prezent în platformă, clientul comerciant este pregătit să lucreze cu clienţii fizici ai băncii şi să le ofere discounturile personalizate în funcţie de preferinţa de consum a acestora ♦ Platforma maximizează volumul de vânzări al comerciantului respectiv, el având posibilitatea să îşi marketeze produsele către comunitatea persoanelor fizice, clienţi ai Raiffeisen, care îşi doresc respectivele produse ♦ Platforma are, în prezent, aproximativ 4.000 de clienţi fizici înregistraţi.
Raiffeisen Bank a lansat platforma Raiffeisen Smart Market, o aplicaţie de loializare a clienţilor băncii, care aduce la un loc clienţii persoane juridice - comercianţi - şi clienţii persoane fizice care utilizează deja aplicaţia de banking a Raiffeisen şi îşi propune să le menţină atenţia constant prin creşterea numărului de vânzări şi, respectiv, prin oferirea de discount-uri, bazate pe cumpărăturile zilnice.
Raiffeisen Smart Market are în prezent 40 de comercianţi înrolaţi, iar targetul propus până la final de 2022 este de 80. Mai mult, pe platformă sunt deja 4.000 de clienţi persoane fizice înregistraţi, iar până la final de an numărul lor va ajunge la 100.000, după cum spune Vladimir Kalinov, vicepreşedinte al diviziei de retail din cadrul Raiffeisen Bank.
„Ideea a fost născută acum doi ani, când am decis să dăm o oportunitate clienţilor noştri persoane juridice să ofere soluţii sau produse personalizate în funcţie de comportamentul cumpărătorului. Ne-am dorit să putem oferi clienţilor persoane fizice discounturi personalizate, în funcţie de acţiunile lor bancare. Nu am replicat nimic, a fost o idee care a pornit acum doi ani.“