Auto

Interviu. Josephine Payne, Ford Otosan România: Vom fi prima uzină care produce atât autoturisme, cât şi vehicule comerciale Ford cu motoare convenţionale, dar şi electrice. Logistica rămâne principala provocare a uzinei de la Craiova odată cu creşterea capacităţii de producţie de la 250.000 la 272.000 odată cu noile modele

Echipa din spatele noului E-Transit Courier (de la stânga la dreapta): Nuri Sonmez - project manager Ford Otosan, Guven Ozyurt - general manager Ford Otosan, Josephine Payne, president, Ford Otosan Craiova, Hans Schep - general manager Ford Pro Europe, Amko Leenarts - design director Ford Europe, Ayca Odabasi - design studio manager Ford Otosan şi Jon Buttress - courier chief programme engineer, Ford Europe.

Echipa din spatele noului E-Transit Courier (de la stânga la dreapta): Nuri Sonmez - project manager Ford Otosan, Guven Ozyurt - general manager Ford Otosan, Josephine Payne, president, Ford Otosan Craiova, Hans Schep - general manager Ford Pro Europe, Amko Leenarts - design director Ford Europe, Ayca Odabasi - design studio manager Ford Otosan şi Jon Buttress - courier chief programme engineer, Ford Europe.

Autor: Bogdan Alecu

07.04.2023, 09:00 203

Aglomeraţia din portul Constanţa cauzată de exporturile de cereale dinspre Ucraina, progresul foarte lent al investiţiilor în infrastructura feroviară şi lipsa autostrăzilor din jurul Craiovei sunt printre factorii care limitează potenţialul uzinei.

Ford Otosan Craiova va demara din trimestrul al treilea din 2023 producţia noului Transit Courier întâi cu motoare pe benzină şi diesel, iar din T3/2024 cea a lui E-Transit Courier, versiunea electrică a vehiculului comercial. În total, uzina din România va produce până la final de 2024 o gamă compusă din şase modele- Puma cu motor cu ardere internă şi Puma electric, noile Transit Courier şi E-Transit Courier, dar şi Tourneo Courier - versiunea de pasageri a lui Transit Courier şi versiunea electrică a acestuia.

„Cu noile modele vin şi noi furnizori. Unii sunt existenţi, dar am şi muncit să aducem pe plan local producţie în România. Avem o creştere a numărului furnizorilor din România, dar nu specificăm. Vom fi prima uzină care va produce în volume mari atât autoturisme. cât şi vehicule comerciale, electrice, dar şi cu motoare pe combustie. Altfel, Valencia produce Kuga, dar şi Transit Connect.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO