Auto

Lansarea noului Porsche 911, cel mai mediatizat eveniment pe online de la Salonul Auto de la Frankfurt. Audi şi Ford i-au cucerit pe bloggeri

Lansarea noului Porsche 911, cel mai mediatizat eveniment pe online de la Salonul Auto de la Frankfurt. Audi şi Ford i-au cucerit pe bloggeri

Autor: Bogdan Alecu

27.09.2011, 14:51 452

Indiferent că este vorba de ştiri ale agenţiilor, bloguri sau Twitter, lansarea noii generaţii a lui Porsche 911 a beneficiat de cea mai mare atenţie din partea Internetului potrivit unui studiu realizat de Kantar Media Precis citat de Automotive News Europe.

Pe locul secund s-a aflat prezentarea noului Mercedes-Bena B-Klasse, urmat de BMW i3 Concept, Audi Urban Concept şI Ford Evos.

Audi şi Ford au beneficiat de cea mai mare atenţie din partea bloggerilor şi a userilor de pe YouTube, unde conceptele Audi A2 şi Urban Concept s-au clasat pe locurile doi şi cinci, iar Ford Focus şi Evos pe trei şi patru.

Principalele teme de discuţie în ceea ce priveşte industria auto au fost în continuare cele legate de design şi performanţe, în timp ce pe social media s-a dezbătut cel mai mult teme legate de maşinile electrice.

Între 30 august şi 14 septembrie s-au publicat pe Internet aproape 20.000 de articole şi circa 5.700 de postări pe social media în urma Salonului Auto de la Frankfurt.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO