Natalie Thompson (32 de ani), care ocupă în prezent poziţia de Head of Marketing and Communications la MBGD în Dubai, va prelua responsabilitatea de CEO al Mercedes-Benz România, începând cu trimestrul al patrulea din 2023.
Ea o înlocuieşte pe Amanda Zhang, numită recent în funcţia de CEO & President, Mercedes-Benz Cars Malaysia & Head of Region, Mercedes-Benz Cars SEA II, a anunţat miercuri compania.
Până la instalarea oficială a Nataliei Thompson în funcţie, rolul va fi ocupat interimar de Radu Mocanu, Head of Sales Passenger Cars, Mercedes-Benz România, care face parte din companie de nouă ani.
În ultimii 12 ani, Natalie Thompson a activat în industria auto, ocupând diverse roluri de conducere în mai multe pieţe.
În 2014, s-a alăturat companiei Mercedes-Benz UK în echipa de Product Management.
Începând cu 2016, activitatea sa la Mercedes-Benz a continuat în Orientul Mijlociu, în calitate de Product & Pricing Manager, înainte de a prelua conducerea echipei de Marketing şi Comunicare.
În 2022, ca parte a transformării Mercedes-Benz General Distributors, Natalie a jucat un rol esenţial în dezvoltarea şi implementarea Centrului de Excelenţă în Marketing GD în EMEA.