Auto

MOL România: Transportul internaţional s-a dezvoltat accelerat în ultimii ani. Retenţia personalului a devenit foarte importantă pentru firmele de profil

”Piaţa de carburant este în foarte strânsă legătură cu ceea ce se întâmplă în zonă economică. Anii de creştere au avut efect şi în ceea ce priveşte consumul de carburant. Dacă ne referim la anumite sectoare de activitate, putem să spunem că în ultimii ani activitatea de transport internaţional s-a dezvoltat foarte mult.” Cătălin Constantinescu, head of sales and supply, MOL România

”Piaţa de carburant este în foarte strânsă legătură cu ceea ce se întâmplă în zonă economică. Anii de creştere au avut efect şi în ceea ce priveşte consumul de carburant. Dacă ne referim la anumite sectoare de activitate, putem să spunem că în ultimii ani activitatea de transport internaţional s-a dezvoltat foarte mult.” Cătălin Constantinescu, head of sales and supply, MOL România

Autor: Bogdan Alecu

16.10.2017, 14:28 286

Dezvoltarea puternică a businessului transportatorilor, în special pe rutele internaţionale, îi determină pe jucătorii din reţelele de benzinării să vină cu noi servicii  destinate proprietarilor de flote în contextul în care, dincolo de atenţia la costuri, transportatorii se confruntă cu o problemă tot mai mare – retenţia personalului.

”Piaţa de carburant este în foarte strânsă legătură cu ceea ce se întâmplă în zonă economică. Anii de creştere au avut efect şi în ceea ce priveşte consumul de carburant. Dacă ne referim la anumite sectoare de activitate, putem să spunem că în ultimii ani activitatea de transport internaţional s-a dezvoltat foarte mult”, a spus Cătălin Constantinescu, head of sales and supply în cadrul MOL România, companie care a intrat în clubul miliardarilor în euro în funcţie de cifra de afaceri din 2016 şi care s-a ridicat la circa 1,04 mld. euro anul trecut.

Potrivit celor mai recente statistici, industria transporturilor rutiere reprezintă 5% din Produsul Intern Brut (PIB) prin cele peste 35.000 de firme de transport mărfuri şi persoane active. Această ţesătură de firme administrează aproape 174.000 de autovehicule licenţiate de transport marfă de peste 3,5t şi de transport persoane de peste 1 plus 8 locuri, angajând circa 360.000 şoferi profesionişti, potrivit ultimelor date ale Uniunii Naţionale a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR). Practic, acestea sunt cifrele vânate de companiile petroliere pe partea de clienţi corporate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO