Euroins România, al doilea cel mai mare asigurător RCA din piaţa locală, are în plan pentru perioada următoare o abordare mult mai strictă privind clienţii RCA, din cauza riscului foarte mare pe care unii clienţi îl au, iar compania nu se mai află în situaţia în care vinde asigurări RCA oricui, oricum, a spus Tanja Blatnik, noul CEO al Euroins România din luna martie a anului 2021, pentru ZF, în urma unei discuţii.
"În acest moment nu mai suntem în situaţia în care vindem asigurări RCA oricui, oricum. Riscurile au fost reevaluate, iar acum asta se resimte în preţuri“, spune Tanja Blatnik.
Astfel, strategia Euroins are în prim-plan eliminarea pe cât posibil a expunerii pe zona RCA. Acest lucru a dus şi la o eliminare a colaborării cu 50 de brokeri din aproximativ 250, cu care Euroins are parteneriate, din cauză că vindeau exclusiv RCA, iar şoferii cărora le vindeau erau predispuşi la accidente şi vătămări corporale grave.