Bănci și Asigurări

OTP vrea sa emita carduri co-brand si affinity

13.10.2006, 18:36 20

OTP Bank, filiala locala a grupului maghiar OTP, a emis peste 20.000 de carduri din luna februarie, cand a lansat astfel de produse. Acum, OTP anunta intentia de a intra si pe segmentele de carduri "co-brand" si "affinity", fara sa dezvaluie insa si partenerii in colaborare cu care va emite noile produse. Oferta de carduri co-brand, emise in colaborare cu parteneri comerciali, a crescut sensibil in ultimul an, dupa ce BCR si BRD Finance (divizia de credite de consum a BRD-SocGen) au lansat astfel de produse cu o serie de mari retaileri. Banca a intrat pe piata cardurilor la inceputul anului cu o oferta agresiva, cuprinzand sapte tipuri de carduri, atat de debit, cat si de credit. CEC, un alt late-commer pe aceasta piata, a inceput sa emita carduri tot la inceputul anului, insa reteaua teritoriala masiva i-a permis ca in primul semestru sa emita aproximativ 42.000 de carduri. Pe langa emiterea de carduri in colaborare cu parteneri, OTP Bank mai are in plan sa lanseze si carduri de credit sub sigla Visa Classic si un produs premium, Visa Gold. In prezent, banca are in oferta carduri de credit emise doar sub sigla MasterCard, prin care ofera finantari in lei de pana la echivalentul a 5.000 de euro, cu o perioada de gratie de 45 de zile. In prezent, toate bancile care au o oferta de retail emit si carduri, multi jucatori oferindu-le la pachet cu alte produse. OTP opereaza o retea de 58 de automate bancare (ATM), pe care intentioneaza sa o extinda la 100, pana la sfarsitul anului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels