Bănci și Asigurări

Pensiile private: reclame pe TV de 2,3 mil. euro

25.06.2007, 18:00 33

Pensiile private au adus in saptamana 11-17 iunie cheltuieli brute de publicitate de 2,3 milioane de euro numai pentru spoturile difuzate la TV, conform unei monitorizari realizate de agentia Alfa Cont. Suma reprezinta cheltuiala bruta (rate card), sumele nete fiind in acest caz situate intre 1-1,5 milioane de euro, conform unor estimari. Volumul de publicitate pe TV privind pensiile private a crescut simtitor in saptamana analizata de Alfa Cont, dupa ce, in prima luna de monitorizare, sumele totale erau de 5,6 milioane de euro la rate card.
Principalii clienti de publicitate televizata in aceasta perioada au fost cei patru administratori de pensii private facultative, care au inceput de cateva saptamani vanzarea acestor produse. Piata de publicitate asteapta insa o crestere puternica a investitiilor in promovare din partea administratorilor de pensii private odata cu lansarea pensiilor obligatorii, in luna august a acestui an.
Majoritatea jucatorilor interesati de aceasta piata au anuntat investitii semnificative, de ordinul milioanelor de euro, in promovarea acestor produse financiare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO