Bănci și Asigurări

Peste 200 de persoane au apelat în 2018 la Sal-Fin pentru a-şi rezolva disputele cu asigurătorii

Peste 200 de persoane au apelat în 2018 la Sal-Fin...

Autor: Anelis Baciu

13.03.2019, 00:05 223

Sal-Fin, centrul de soluţionare alter­na­tivă a litigiilor în domeniul financiar non-bancar, a primit în 2018 un număr de 232 de cereri din partea clienţilor, dintre care 140 au fost rezolvate.

Cele mai frecvente litigii solu­ţio­nate în 2018 au fost cauzate de dife­ren­ţele mari dintre sumele propuse de că­tre asi­gu­rători ca despăgubiri şi cal­cu­lele pe care consumatorii le primesc în ur­ma eva­luărilor sau constată­ri­lor efec­tua­te de ser­vice-urile auto, a dife­ren­ţelor mari între sumele pro­puse de asi­gurători şi su­me­le maximale prevăzute în contractele de asi­gurare, dar şi a ne­plă­ţii unor sume da­to­rate pentru în­chirierea de auto­turis­me sau lipsa de fo­lo­sinţă a acestora, potrivit datelor trans­mise de ASF, sub autoritatea căreia func­ţionează Sal-Fin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO