Bănci și Asigurări

UniCredit oferă măsuri personalizate clienţilor cu dificultăţi din cauza coronavirusului, inclusiv amânarea ratelor. Răsvan Radu, CEO: Vom adopta toate măsurile rezonabile pentru a ajuta companiile să depăşească această perioadă tulbure, evaluând situaţiile individuale

Răsvan Radu, CEO al UniCredit Bank: Încurajăm clienţii să ne contacteze dacă sunt deja afectaţi, în mod temporar, de situaţia actuală şi au nevoie să acceseze soluţiile pe care le oferim.

Răsvan Radu, CEO al UniCredit Bank: Încurajăm clienţii să ne contacteze dacă sunt deja afectaţi, în mod temporar, de situaţia actuală şi au nevoie să acceseze soluţiile pe care le oferim.

Autor: Claudia Medrega

24.03.2020, 00:05 1729

UniCredit, una dintre cele mai mari cinci bănci de pe piaţa locală, a aplicat un set de măsuri pentru a ajuta clienţii pe parcursul acestei perioade dificile determinate de criza coronavi­rus, care pot presupune, în funcţie de solicitarea clienţilor per­soa­ne fizice şi de fiecare situaţie în parte, in­clusiv amâ­na­rea ra­telor la credite.

În acest sens, clienţii care deja parcurg o perioadă dificilă cauzată de contex­tul actual pot să contac­teze UniCre­dit la numărul de telefon 021.200.20.80, de luni până vineri, între 9.00 - 17.00, potrivit infor­maţiilor transmise de bancă.

Pentru clienţii IMM cu facilităţi de credit în derulare, care sunt temporar afectaţi de Covid-19 şi vor solicita suport, UniCredit a imple­mentat un flux rapid de decizie pentru a găsi cea mai potrivită soluţie, în ter­mene scurte.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO