„Un client din Europa de Vest voia să intre în România cu un centru de servicii, iniţial cu 200-250 de angajaţi, dar după OUG 114 ia în calcul să nu mai vină.“
Creşterea pieţei locale, pregătirea angajaţilor şi noile proiecte de birouri fac din Bucureşti una dintre cele mai atractive destinaţii pentru companiile care doresc să se extindă pe domeniul centrelor de servicii, însă schimbările rapide şi puternice în ceea ce priveşte legislaţia le-ar putea frâna expansiunea în 2019.
„Un client din Europa de Vest voia să intre în România cu un centru de servicii, iniţial cu 200-250 de angajaţi şi cu perspectiva de a se extinde spre 500 de salariaţi. În decembrie spunea că vine în România, era decis, dar după Ordonanţa de Urgenţă 114 (care include „taxa pe lăcomie“ pentru bănci – n.red.) spune că acum ia în calcul să rămână în Europa de Vest. Toate aceste schimbări legislative afectează predictabilitatea şi nu atrag noi companii“, a declarat Laurenţiu Lazăr, managing partner, Colliers International România.