Business Construct

Max Bogl extinde lucrarile de constructii civile

Max Bogl extinde lucrarile de constructii civile
29.05.2008, 21:05 59

Max Bogl Romania, filiala locala a grupului german Max Bogl, se afla in negocieri pentru constructia unui proiect imobiliar din nordul Capitalei, care va fi dezvoltat in urma unei investitii de 300 mil. euro, dupa trei ani in care a derulat doar lucrari de infrastructura.
Pentru a-si extinde activitatea, compania va incepe anul viitor o investitie de 25-30 de milioane de euro intr-o fabrica de prefabricate la Ciorogarla, in vestul Capitalei, in parteneriat cu firma locala de constructii Bog'Art, detinuta de omul de afaceri Raul Doicescu.
Boegl Bog'Art, compania formata in urma acestui joint-venture, a achizitionat un teren de 9,5 hectare in localitatea Ciorogarla unde va construi o unitate cu trei hale de productie a prefabricatelor -pentru lucrari civile (plansee, pereti etc), pentru elemente de poduri si grinzi.
"Noua unitate de productie va fi situata in apropierea autostrazii Bucuresti-Pitesti si suntem in faza de finalizare a achizitiei de terenuri, care au evoluat de la 10 euro/mp la 35 de euro/mp in ultimul an", spune Romeo Botocan (foto), directorul executiv al Max Bogl Romania, companie care a fost implicata in constructia tronsoanelor Drajna-Fetesti si Fetesti-Cernavoda de pe autostrada Soarelui. Boegl Bog'Art detine in Bucuresti deja o unitate de productie de prefabricate pentru calea de rulare a tramvaielor urbane si o unitate de productie de mixturi asfaltice, in care a investit 3 mil. euro.
Max Bogl Romania va inregistra anul acesta o crestere de doar 10-15%, pana la circa 70 mil. euro, din cauza intarzierii unor proiecte de infrastructura pe care le-a castigat la licitatii. In 2007, compania a realizat o crestere de 50% a cifrei de afaceri, pana la 60 mil. euro. Printre proiectele la care participa Max Bogl si nu au un termen exact de incepere a lucrarilor se numara pasajul de la Doamna Ghica (proiect cu o valoare de
15 mil. euro) in estul Capitalei, care este o lucrare suplimentara a celor derulate pe soseaua Colentina aprobata recent de Consiliul General, penetratia dintre Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1 (140 mil. euro fara TVA) si proiectul de penetratie si racord Splaiul Unirii-Autostrada A2 (68 mil. euro fara TVA).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO