Business Construct

Program: Ariston vrea sa schimbe 2,8% din centrale

26.04.2010, 16:33 20

Ariston Thermo Romania, subsidiara locala a grupului italianAriston Thermo, a inceput la 1 martie o campanie de reinnoire acentralelor termice ce se va intinde pe o perioada de trei luniprin care spera sa vanda 2.800 de bucati, echivalentul a 2,8% dintoata piata.

Pe baza acestui program, dar si pe imbunatatirea sistemului dedistributie, compania si-a bugetat pentru anul acesta o crestere de15% a cifrei de afaceri, fara a face publica evolutia businessuluidin 2009, precizand doar ca a reusit sa-si mentina cota de piata de28%. Piata de centrale termice a scazut anul trecut cu 30%, pana la100.000 de bucati.

"Pentru anul 2010, care nu se anunta a fi unul usor, previzionamcresterea cotelor de piata pe ambele segmente de produs (centraletermice si boilere electrice - n.r.) cu circa 2% si estimam ocrestere de 15% din punctul de vedere al cifrei de afaceri", afirmaCatalin Draguleanu, directorul de vanzari al Ariston ThermoRomania. Compania a realizat in 2008 o cifra de afaceri de circa 24mil. euro si un profit net de 0,5 mil. euro. Draguleanu afirma caestimarile de crestere se bazeaza pe imbunatatirea sistemului dedistributie la nivel national si largirea gamei de produse decentrale termice in condensare de 85-100 kW si a panourilor solarecu tuburi vidate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO