Business Hi-Tech

Alex Niculescu, vicepreşedinte pentru operaţiuni al eMAG: Investiţiile în tehnologie şi automatizare ne permit să expediem din depozitul central peste 300.000 de articole pe zi, dublu faţă de acum câţiva ani. Compania a atins vânzări de 100 mil. lei în 13 minute de la debutul campaniei de Black Friday.

Alex Niculescu, vicepreşedinte pentru operaţiuni, eMAG: Walmart - lider american în domeniul comerţului atât online cât şi offline - implementează tehnologia folosită de eMAG, de la acelaşi furnizor, în America.

Autor: Ioana Nita, Adrian Seceleanu

13.11.2023, 10:30 47

Investiţiile puternice făcute în ultimii ani în tehnologie şi automatizare, inclusiv în roboţi, sunt cele care permit eMAG acum să expedieze din depozitul său central din comuna Joiţa - aflat în apropierea Bucureştiului, pe autostrada A1 către Piteşti - câteva sute de mii de articole pe zi, dublu faţă de situaţia de acum câţiva ani - un element cheie în lupta pentru a atrage clienţi.

„În aceste zile de vârf, în fiecare zi vom expedia peste 330.000 dintre produsele comandate de clienţii noştri. Asta, ca să ne facem o idee, înseamnă de 3-3,5 ori mai mult decât într-o zi obişnuită. Avem 1.500 de angajaţi, ceea ce înseamnă cu aproximativ 5% mai mult decât anul trecut şi planul nostru este să expediem cu peste 20% mai multe unităţi decât anul trecut“, a declarat Alex Niculescu, vicepreşedinte pentru operaţiuni al eMAG, în cadrul unei emisiuni speciale realizate de ZF pe durata evenimentului de shopping Black Friday.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO