Business Hi-Tech

Americanii de la CGS angajeaza 600 de oameni pentru call-center-ul din Brasov

Americanii de la CGS angajeaza 600 de oameni pentru call-center-ul din Brasov

Vladmir Sterescu, country manager al CGS Romania: Nu mergem in Brasov pentru costuri sau salarii mai mici, nivelul acestora fiind comparabile cu Capitala. Vrem sa crestem mai repede insa, recrutand din doua forte de munca diferite.

04.09.2008, 20:06 271

Furnizorul american de servicii IT si call-center Computer Generated Systems (CGS) intentioneaza sa recruteze pana la sfarsitul anului 600 de oameni pentru call-center-ul pe care l-a deschis la Brasov in luna aprilie a acestui an.
"La deschiderea centrului din Brasov ne-am propus sa avem o suta de angajati in primele trei luni. Targetul a fost atins si am avut placuta surpriza sa intalnim oameni deosebiti. Acum suntem in a doua etapa in care trebuie sa construim o structura manageriala locala solida", a declarat pentru ZF Vladmir Sterescu, country manager la CGS Romania.
"Ne dorim sa recrutam exclusiv din piata locala si sa investim in angajati, deoarece centrul din Brasov trebuie sa ajunga in urmatoarele sase luni la aproximativ 600 de salariati", a adaugat el.
Oficialul companiei a precizat ca CGS va pune foarte mult accent pe aceasta regiune a Romaniei. Potrivit acestuia, obiectivul companiei era sa testeze piata, sa cunoasca oamenii si sa stabileasca managementul.
"Nu dorim sa ne grabim. Clientii sunt cei care ne grabesc", a spus Sterescu.
Potrivit anunturilor publicate pe site-urile de recrutare, CGS cauta in Brasov oameni pentru cinci pozitii, majoritatea vizand operatori de suport tehnic in diverse limbi straine.
"Recrutarile clar se fac mai usor in Brasov decat in Capitala. Piata are un potential bun, dar mai mica decat ne-am asteptat, comparativ cu Bucuresti, care va ramane baza operatiunilor", a precizat reprezentantul CGS.
El a adaugat ca CGS a plecat la Brasov cu o echipa de management din Bucuresti, dar este foarte posibil ca aceasta sa revina in Capitala.
In ceea ce priveste evolutia companiei in Bucuresti, Sterescu a precizat ca, dupa relocarea intr-un nou sediu in urma cu cateva luni, CGS a inceput sa recruteze masiv pentru cativa clienti noi. El nu a dorit sa dezvaluie identitatea acestora. Potrivit eJobs.ro, CGS are sase pozitii libere in Bucuresti.
"Obiectivul de avea 2.000 de angajati pana la finele anului ramane valabil. Clientii ii avem deja si depinde doar de noi si de dorinta fortei de munca de a accepta joburile pe care le oferim", a spus Sterescu, adaugand: "Practic angajam peste 20 de tipuri de pozitii noi, pornind exclusiv de la abilitati de limba si terminand cu background tehnic, economic, in resurse umane sau vanzari." Salariile pentru pozitii de entry-level intr-un call center pleaca de la 200 de euro pe luna, dar pot ajunge pana la 400 de euro, in functie de abilitati, de limbile straine vorbite sau de localizarea centrului. Salariile angajatilor din call centerele din provincie sunt cu 20-30% mai mici decat in Bucuresti. "Nu mergem in Brasov pentru costuri sau salarii mai mici, nivelul acestora fiind comparabile cu Capitala. Vrem sa crestem mai repede insa, recrutand din doua forte de munca diferite", a declarat seful CGS Romania.
CGS Romania lucreaza pentru cei mai importanti operatori telecom de pe piata locala, pentru institutii financiar-bancare sau pentru companii precum Microsoft, Siemens si Xerox. Doar 30% dintre contractele furnizorului de servicii sunt incheiate cu clienti de pe piata locala.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO