Business Hi-Tech

Bitdefender: Anul 2024 aduce o amplasare mai bună a logo-ului Bitdefender şi a simbolului de brand pe căştile piloţilor Scuderia Ferrari şi pe tricourile oficiale

Bitdefender: Anul 2024 aduce o amplasare mai bună a...
03.03.2024, 23:55 66

Bitdefender, una dintre cele mai de succes companii de IT din România, care a devenit un lider la nivel global pe piaţa soluţiilor de securitate cibernetică, va avea în acest an o expunere mai bună a brandului, ca parte a parteneriatului semnat cu Scuderia Ferrari în Formula 1, conform datelor comunicate de companie.

„Noile elemente includ o amplasare mai bună a logo-ului Bitdefender şi a simbolului de brand pe căştile piloţilor Scuderia Ferrari şi pe tricourile oficiale atât ale celor doi piloţi, cât şi ale şefului echipei. În 2024, parteneriatul dintre Bitdefender şi Scuderia Ferrari va integra, de asemenea, evenimente private cu piloţii şi membrii echipei tehnice, tururi rapide pe circuitul Fiorano din Italia, vizite ale fabricii, acces la boxe şi alte activităţi exclusive de marketing. 

Principalele noutăţi sunt: 
· Expunere sporită a brandului prin amplasarea simbolului de brand lângă logo-ul Bitdefender pe căştile piloţilor.  
· Logo afişat pe tricourile piloţilor şi ale şefului echipei, începând cu Marele Premiu din Bahrain 2024, precum şi pe costumele de curse şi uniformele echipei, inclusiv pe echipamentele piloţilor.
· Poziţionare strategică a logo-ului Bitdefender şi a simbolului de brand pe părţile sistemului halo de pe monopostul SF-24 condus de către Charles Leclerc şi Carlos Sainz”, conform Bitdefender.

„Suntem încântaţi să marcăm debutul noului sezon alături de partenerii noştri de la Scuderia Ferrari. Fanii vor observa de acum o vizibilitate sporită a brandului Bitdefender pe elementele de siguranţă critice menite să protejeze piloţii: costumele, casca şi dispozitivul halo de pe monopost. În urma extinderii parteneriatului nostru cu Ferrari în mai 2023, când soluţiile Bitdefender au fost integrate în operaţiunile de securitate ale companiei, am ajustat modul în care logo-ul nostru este amplasat pe aceste elemente pentru a sublinia dedicarea noastră în a proteja datele clienţilor şi a le câştiga încrederea în lupta continuă împotriva criminalităţii cibernetice”, a declarat Florin Talpeş, CEO şi cofondator al Bitdefender. 

„Anul trecut, Bitdefender a extins parteneriatul cu Ferrari S.p.A. furnizând soluţia Bitdefender Advanced Threat Intelligence pentru operaţiunile de securitate informatică de la nivel global ale companiei. Ferrari S.p.A. a integrat Bitdefender Advanced Threat Intelligence în centrul său de operaţiuni de Securitate (SOC) pentru a ajuta analiştii în securitate informatică de la Ferrari să valideze şi să trieze mai rapid alertele, să îmbunătăţească capabilităţile de threat hunting şi de răspuns la incidente de securitate informatică.  În septembrie 2022, Bitdefender a anunţat un parteneriat multianual cu Ferrari S.p.A., pentru a deveni partener al echipei Scuderia Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1”, conform datelor comunicate de Bitdefender.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO