Business Hi-Tech

Campania electorala americana se muta pe e-mail

25.03.2004, 00:00 17

Cele mai multe mesaje e-mail primite de americani in ultimele zile nu au fost o consecinta a virusilor care circula pe Internet, ci au fost trimise cu intentie de echipele de campanie ale democratilor si republicanilor, care se pregatesc pentru alegerile prezidentiale din toamna.
Echipa George W. Bush - Richard Cheney a trimis cam 6 milioane de mesaje e-mail in care il acuza pe principalul contracandidat, John Kerry, ca vrea sa creasca taxele pentru a aduna aproape o mie de miliarde de dolari pe an de la contribuabili si firme. Democratul a raspuns tot pe mail, insa mesajul sau a ajuns in numai 600.000 de casute postale electronice, spun specialistii.
Acesta ar putea fi insa doar inceputul, analistii politici afirmand ca Internetul a devenit un loc de disputa din ce in ce mai exploatat de cei doi principali combatanti. "Reclamele pe e-mail au si un alt avantaj pentru oricine le foloseste: utilizatorul poate trimite mesajul si spre prietenii sai, care il pot trimite mai departe", a explicat un analist politic.
Mai mult, dezvoltarea tehnologiilor multimedia le permite politicienilor sa transmita online videoclipuri, care ajung astfel la alegator la un cost mult mai scazut decat al celor prezentate la televiziune. Iar cand omul citeste e-mailul este ca si cum ar fi prime-time indiferent de ora.  dan.dragomir@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels